معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۵ ب.ظ

معرفی هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش از جدیدترین و بهترین هتل های 4 ستاره کیش که توسط مرحوم حاج صمد سقزچی با معماری کلاسیک و منحصر به فرد در قلب جزیره زیبای کیش بنا شد و در 22 بهمن 97  با حضور معاون اول رئیس جمهور (اسحاق جهانگیری) و رئیس منطقه آزاد کیش (غلامحسین مظفری) به طور رسمی افتتاح شد. این هتل شامل 8 طبقه  و 154 اتاق است و ۱۱۰۰۰ متر زیربنا دارد. ضلع شرقی این هتل مشرف به دریا و ضلع غربی اش مشرف به پارک بزرگ شهر است و از این نظر از موقعیت ایده آلی برخوردار است.

 

هتل لیلیوم کیش

 
هتل لیلیوم کیش از معدود هتل های هوشمند جزیره کیش با پوشش سراسری و یکپارچه اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاق ها است و از این حیث نیز جزو هتل های شاخص و برتر جزیره کیش به حساب می آید، همچنین تنها هتل جزیره ای است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده برخوردار است. این هتل اتاق های بسیار متنوعی دارد که تعدادی رو به دریای زیبای خلیج فارس است و تعدادی با قیمتی پایین‌تر، مشرف به جزیره و فضای سبز پارک بزرگ کیش، است. 

امکانات هتل:

 این هتل لوکس دارای امکانات متعددی همچون لابی شیک (همراه با اینترنت رایگان)، رستوران، فست فود، کافی شاپ 24 ساعته، پارکینگ دو طبقه با ظرفیت ۱۵۰ دستگاه خودرو، صندوق امانات اختصاصی، سیستم تلفن VOIP، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، خشکشویی، دفتر گردشگری، اجاره ماشین، گیم نت، فروشگاه، سالن همایش و آمفی تئاتر با ظرفیت 200 نفر، سالن کنفرانس مجهز به سیستم مدرن، سالن ضیافت با گنجایش 500 مهمان، اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل و ... است.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۵:۰۵
بدو کیش
پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱ ق.ظ

بزرگترین پارک آبی کیش | تم پارک آبی اوشن

تم پارک آبی اوشن بزرگ ترین پارک آبی روباز ایران ،دارای پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا  است که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است و بخشی از آن نیز از کشور بلژیک خریداری شده است. 
این پارک که بهمن 1395و همزمان با دهه فجر در جزیره کیش افتتاح شد، ظرفیت پذیرش روزانه سه هزار و 300 نفر را داراست و مهم ترین ویژگی آن این است که در منطقه پرواز ممنوع واقع شده، و هیچ سازه بلندی نیز در مجاورت آن نیست لذا امکان دید هوایی در این منطقه نیز وجود نخواهد داشت و بانوان هم می توانند به راحتی هم از تمام قسمت های آن استفاده کنند و هم حمام آفتاب بگیرند.شاخصه ای که برای گردشگران مسلمان منطقه خاورمیانه نیز بسیار مهم است و کمک بزرگی به جذب گردشگر خارجی خواهد کرد.
 
تم پارک آبی اوشن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۱
بدو کیش
چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹ ق.ظ

مرکز غواصی در کیش

 

جزیره کیش با داشتن بکرترین و غنی ترین ریفهای مرجانی و همچنین آب های زلال و شفاف یک مکان بسیار عالی برای غواصی و دیدن شگفتی های زیر آب است. اگر قصد سفر به کیش را دارید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این تجربه منحصر به فرد و به یادماندنی چشم نپوشید و از سفر به اعماق آب ها لذت ببرید ، به خصوص که غواصی در کیش توانایی خاصی لازم ندارد و هر فرد با گذراندن یک جلسه آموزشی حدود بیست دقیقه می تواند راهی اعماق دریا شود،هم چنین سایتهای کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد و حتی اشخاص مبتدی بسیارمناسب است.حتما در تور کیش از این فرصت استفاده کنید.
 

سایت های غواصی کیش

ریفهای مرجانی شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیبا ترین مناطق و مساعد ترین سایتهای غواصی و تفریحات آبی کیش است. پوشش مرجانی این ناحیه ،هرساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان قرار می گیرد. غواصی در کیش در تمام طول سال امکان پذیر بوده همچنین وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی درکیش و دایره وسیع آبزیان و موجودات دریایی در سایت‌های غواصی کیش که خفاش ماهی، اژدر ماهی، سرخو، دختر ناخدا، بلک تیپ، باراکودا، اسکورپیون، سفره‌ماهی، استون، صدف‌ها، لاک‌پشت‌های پوزه عقابی و پشت سبز، انواعِ مرجان‌های طبقاتی، مغزی و سافت کورال و… تعدادی از آن‌ها هستند ، این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۹
بدو کیش
سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰ ق.ظ

نمایشگاه دائمی کیومرث صیاد

نمایشگاه دائمی کیومرث صیاد :

نمایشگاه های دائمی کیومرث صیاد از جاذبه های گردشگری جزیره کیش به شمار می رود. به گردشگران علاقه مند به فرهنگ و هنرکه به جزیره کیش سفر می کنند و شهروندان هنردوست و هنر پرور جزیره کیش توصیه می کنیم که به این نمایشگاه رفته و از آثار زیبا و هنرمندانه استاد کیومرث صیاد در حوزه معرق دیدن کنند. نمایشگاه معرق آثار هنری کیومرث صیاد در مرکز همایش های بین المللی کیش دائر و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری هنری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این نمایشگاه در تمام روزهای هفته از ساعت 19 تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان است.



اکنون به بررسی اختصاری این هنر و آثار بزرگ این هنرمند ایرانی می پردازیم :


زندگینامه:

برای یک معرق کار پیش نیازهای خطاطی ، نقاشی و هنرهای دستی از ملزومات است چرا که همه اینها در هنر معرق کاری نقشی اساسی دارند و هرکس با تبحر در این رشته های هنری ، وارد معرق کاری شود توفیق بیشتری خواهد یافت.کیومرث صیاد متولد سال 1334 در شهرری و یکی از هنرمندان معرق کار ساکن جزیره کیش است که 40 سال از عمر خود را صرف خلق آثار هنری با استفاده از تکه های چوب کرده است.


سابقه آشنایی وی با هنر ریشه در خانواده دارد ، پدر وی مجسمه ساز بوده و از همان کودکی با صنایع دستی و کار با چوب آشنا شده است، صیاد هنر خطاطی را از استاد خلج آموخته و نقاشی را در محضر استادانی چون شیرازی و چیت ساز فرا گرفته است و سابقه شاگردی استاد شمسیان معرق کار به نام ایرانی را در کارنامه خود دارد، یکی از مدیران موفق در حوزه امور مجامع و حسابرسی است و تاکنون 28 اثر ارزشمند در حوزه های مختلف مذهبی، تاریخی و فرهنگی از خود به جا گذاشته است. تمامی آثار این هنرمند از نوع معرق تمام چوب بوده و در رنگ آمیزی و طراحی این تابلوها از هیچ رنگ و خطی با قلم یا مداد استفاده نشده است، رنگ درخشان تابلوها مربوط به رنگ واقعی چوبهای بکار رفته در اثر بوده و تمام خطوط این تابلوها نیز مربوط به برشهای اره می باشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۰
بدو کیش
سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ق.ظ

دهکده المپیک کیش


جزیره کیش به جزیره ورزش های متنوع معروف است و یکی از دیدنی های کیش مجموعه ورزشی دهکده المپیک کیش است که دارای چندین سالن و بهترین امکانات ورزشی می باشد و همواره میزبان ملی پوشان و بازیکنان خارجی بوده است. اگر علاقه مند به ورزش هستید و ترجیح می دهید در کنار برنامه های تفریحی و گردشگری، از ورزش کردن در مجموعه ورزشی المپیک کیش لذت ببرید، پیشنهاد می کنم با ما در این مقاله همراه باشید.


بخش های مختلف مجموعه

دهکده المپیک کیش دارای یک زمین فوتبال بزرگ و دو زمین فوتبال چمن مصنوعی کوچک ، چند زمین مخصوص تنیس، سالن مخصوص پینگ پونگ ، زمین اسکواش، سالن بدنسازی به همراه استخر مجهز به سونا و جکوزی ، سالن های چند منظوره برای ورزش های بسکتبال ، والیبال ،هندبال ،فوتبال، کشتی،تکواندو،جودو،کاراته و شطرنج است. در اینجا به اختصار بخش های مختلف این مجموعه را برای شما توضیح می دهیم:

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۸
بدو کیش
يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

امروزه جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد پر طرفدار برای سفر های داخلی محسوب میشود. این جزیره زیبا با داشتن امکانات بالای رفاهی همواره نظر گردشگران زیادی را به خود جذب کرده به همین دلیل نیازمند امکانات اقامتی و تفریحی میباشد تا هم بتواند مقدمات آسایش و آرامش را به خوبی فراهم آورد و هم با داشتن تفریحات هیجان انگیز روز مرگی را از تن مسافران بشوید.

این جزیره زیبا به واسطه توریستی بودنش هتل های زیادی را از 1تا 5 ستاره در خود جای داده است که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند به دلیل وجود هتل های زیاد در جزیره کیش به راحتی میتوان هتل دلخواه خود را از میان این هتل ها پیدا کرد. برای مثال یکی از هتل هایی که توجه خیلی از مسافران را به خود جلب کرده هتل ترنج است در واقع این هتل اولین هتل روی آب در خاورمیانه میباشد که ویژگی های منحصر بفردش دلیلی بر بالا بودن هزینه اقامت در آن نیز شده است.

موقعیت قرارگیری هتل ترنج

این هتل 5 ستاره در قسمت شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته است و دارای دو فاز میباشد که فاز اول آن را سوئیت هایی بر روی آب تشکیل داده اند و فاز دوم نیز شامل هتل طبقاتی ساحلی است که در حال حاضر ساخت آن به اتمام نرسیده است.

ویژگی اتاق های هتل ترنج

از ویژگی های این هتل را میتوان متنوع بودن اتاق هایش دانست که هر یک از آنها ویو و مشخصات خود را دارند اتاق های موجود دراین هتل عبارتند از: اتاق رو به دریا ، اتاق رو به غروب ، اتاق رو به ترنج ، سوئیت رویال رو به ترنج ، سوئیت امپریال است که در تمامی انها امکانات مورد نیاز مسافران فراهم شده تا اقامتی راحت و دلنشین را تجربه کنند. 

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن کف شیشه ای در داخل اتاق هاست تصور کنید در داخل اتاق هنگام استراحت میتوانید موجودات آبی را با استفاده از این کف شیشه ای مشاهده کنید لذت بخش نیست ؟

در هتل ترنج 100 سوئیت بر روی آب احداث شده که تمامی آنها دارای کف شیشه ای و بالکنی اختصاصی هستند و با اسکله ای جوبی به یکدیگر متصل شده اند سوئیتهای هتل ترنج با متراژ 40 ، 60 و 120 میباشند و جابجایی لوازم و ملزومات مسافران با استفاده از ماشین های گلف انجام میشود.

امکانات کلی هتل ترنج

آتلیه عکاسی 
روم سرویس 
سالن کنفرانس 
کافیشاپ ساحلی 
کافه گلف 
استخر و سونا بخار و جکوزی 
لمکده سنتی ساحلی 
رستوران تاج ترنج 
رستوران خورشید روی آب 
سالن اسپا و ماساژ 
سالن بازی ( بیلیارد ، فوتبال دستی ، ایرهاکی ) 
کانتر گردشگری 
خدمات لاندری 
دوچرخه سواری 
اورژانس 
اجاره خودرو

خدمات رایگان هتل ترنج

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی 
اینترنت 
 مینی بار 
سرویس روزانه به مرکز خرید 
سالن بدنسازی 
 والیبال ساحلی 
صبحانه بوفه 
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۶
بدو کیش