معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۳ ق.ظ

اسکوتر برقی در کیش

اسکوتر برقی، در واقع یک دوچرخه یا موتورسیکلت کوچک برقی است که نیروی محرکه آنها از باطری تامین می شود و اگر کامل شارژ شود تا حداکثر یک ساعت می توان از آنها استفاده کرد. این وسیله دو پدال گاز و ترمز دارد و رانندگی با آنها بسیار آسان است. نکته جالب این است که استفاده از این وسیله نقلیه برای بانوان نیز مجاز است و بسیار مورد استقبال بانوان در این جزیره قرار گرفته است.

 

اسکوتر برقی کیش

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۳
بدو کیش
يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۴ ب.ظ

پلاژ بانوان در کیش

شاید اولین و مهم ترین هدف از سفر به مناطق ساحلی، شنا در دریا و دیدن موجودات آبزی و مناظر اطراف ساحل و لذت بردن از تفریحات آبی است جزیره کیش هم یکی از مناطق ساحلی است که در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری در صنعت گردشگری کرده است و ‏امکانات تفریحی و رفاهی متعددی در آن تأسیس شده است و گردشگران زیادی را در فصول مختلف به خود جذب می کند. لذت استفاده از دریا و تفریحات آبی برای آقایان در هرجا که بخواهند امکان پذیر است اما مسئولان جزیره کیش برای اینکه بانوان هم بتوانند به راحتی و بدون دغدغه و نگرانی از این تفریحات بهره ببرند و خاطره خوشی را از این جزیره زیبا و دیدنی به یادگار داشته باشند پلاژ بانوان را در نظر گرفتند که با امکانات بسیار عالی میزبان بانوان ایران زمین می باشد. خانم ها می توانند در این مکان شنا کنند و آفتاب بگیرند و حتی از لباس شنا استفاده کنند زیرا اطراف این پلاژ با دیوارهای بلندو سایه بان احاطه شده و پرواز هواپیما و هرگونه وسیله تفریحی مثل جایر و کوپتر نیز در این منطقه ممنوع می باشد. هم چنین وجود تعداد زیادی غریق نجات و نظارت بر رعایت نکات ایمنی، فضای امنی را در این مکان ایجاد کرده و باعث شده تا مادران عزیز بدون نگرانی فرزندانشان را همراه خود به این پلاژ بیاورند. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۳۴
بدو کیش
سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ

پاراسل در کیش

پاراسل یا همان چترسواری از تفریحات دریایی مهیج و لذت بخش در جزیره کیش است.  وقتی شما سوار بر چتر پاراسل می شوید قایق مخصوص پاراسل شما را با سرعت توسط کابل های بلند و محکم می کشد تا از سطح دریا فاصله بگیرید. این ورزش تفریحی در سه ارتفاع  150 متری، 300متری و 500 متری انجام می شود و نسبت به ارتفاعی که انتخاب می‌کنید، قیمت هم متفاوت خواهد بود. با اینکه ارتفاع ۵۰۰ متر هیجان زیادی به ما می دهد اما دراین فاصله تقریبا هیچ راه ارتباطی با ناخدا وجود نخواهد داشت. هنگام فرود حتی می توانید بخواهید که با فاصله کمی اجازه بدهند با یک سقوط آزاد در آب دریا کمی آب تنی کنید و از این طرق لذت و هیجان را به اوج برسانید. توجه داشته باشید که نکات ایمنی به طور کامل رعایت می شود پس با خیال راحت می توانید از پرواز در آسمان آبی جزیره لذت ببرید. مدت زمان این پرواز 1 ساعت می باشد اما پرواز در بالاترین ارتفاع  حدود 10 دقیقه است. قطعا اوج هیجان و حس آرامش در آسمان یکی از بهترین لذت هایی است که در شما ایجاد می شود. 
 
پاراسل کیش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۳
بدو کیش
سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴ ق.ظ

کشتی آکواریم کیش چیست و کجاست؟

یکی از رایج ترین تفریحات در جزیره کیش که تقریبا همه ی گردشگران آن را تجربه می کنند، کشتی آکواریوم با کف و پنجره های شیشه ای است. این کشتی تفریحی به سمت سایت های سرشار از انواع ماهی و موجودات دریایی حرکت می کند و شما با سوار شدن بر این کشتی به همراه عزیزانتان می توانید انواع ماهی های کوچک و بزرگ و رنگارنگ، لاک پشت، سفره ماهی، خرچنگ ها، طوطیا، ستاره های دریایی، مرجان های زنده، گیاهان متنوع  و لحظات جذابی مثل شکار ماهی ها توسط دیگر موجودات، زندگی طبیعی موجودات زیر دریا و ... را از عمق 2.5 متری سطح دریا، با فاصله ی یک شیشه ببینید. تماشای انواع و اقسام آبزیان در آب های شفاف و نیلگون خلیج فارس از نزدیک ترین حد ممکن و تجربه آرامش وصف نشدنی روی آبهای خلیج فارس به علاوه برنامه های مفرح و سرگرم کننده و اجرای موزیک زنده، لحظات به یادماندنی و جذابی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 
 
کشتی آکواریوم کیش
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۴
بدو کیش