معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ب.ظ

هتل های لوکس ایران

زمانی که حرف از سفر می شود اولین سوالی که مطرح می شود محل اقامت است و این جزو مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. برخی افراد برای اقامت خود دنبال کم هزینه ترین هتل ها و محل ها هستند اما برخی به دنبال لوکس ترین هتل ها برای اقامتی مرفه هستند. در ایران نیز هتل های لوکس زیادی وجود دارد که با امکانات رفاهی جذاب و کامل رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند. در ادامه به معرفی برخی از این هتل ها پرداخته ایم.

هتل درویشی مشهد

این هتل ساخته شده در 20 طبقه مرتفع در بخش شمال غربی شهر مشهد قرار گرفته است.اتاق های این هتل با الهام گرفتن از طراحی های متفاوت مصری ، رومی ، عربی ، چینی ، هندی و همچنین معماری های قبل و بعد از اسلام توانسته است اقامتگاه های خاصی را برای گردشگران فراهم نماید.اتاق های این هتل با نام های کویین ، امپریال ، کویین ، سوئیت امپریال ، رویال پنت هاوس اسپا ، دوبلکس چین ، دوبلکس عرب ، دوبلکس هند ، اتاق دو تخته فصل ،دوبلکس ایران باستان ،و اتاق سه و چهار تخته دنیایی از تنوع را فارهم کرده است.

این هتل علاوه بر داشتن تنوع در اتاق های خود امکانات فراوانی هم به خود اختصاص داده است که برخی از آن ها : ماساژ، جکوزی، زیبایی، سونای بخار و خشک، حمام سنتی و استخر می باشد.

از دیگر مواردی که توجه گردشگران را به سوی این هتل جلب می کند داشتن چندین فضای مختلف برای پذیرایی می باشد که از جمله آن ها : فست فود فیروزه ، رستوران های آتریوم و روف گاردن ، چایخانه سنتی برکه ، کافی شاپ های بیلیارد ، سالن صبحانه ارغون ، اسپا مرکزی که هر یک نیاز های متنوع مشتریان را پوشش می دهد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل در حال حاضر بزرگترین هتل در تهران می باشد که در 20 طبقه و 500 اتاق آماده پذیرایی از گردشگران می باشد. تهران به واسطه پایتخت بودنش همواره میزبان افراد مهم و سرشناس سیاسی ، ورزشی و تجاری می باشد که نقاط مختلف به ایران سفر می کنند و تهران را برای اقامت خود انتخاب می کنند. 

لوکس بودن این هتل را در زمان ورود به لابی زبیایش به وضوح مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر این هتل گران قیمت ترین هتل تهران است و نمای آن از اطراف مناطق شمالی غربی دیده می شود.

این هتل قوانین جدیی برای استمال دخانیات داردو حتی جریمه ای را برای این موضوع در نظر گرفته است البته اتاق های مخصوصی را برای افرادی که سیگار می کشند در نظر گرفته است که در صورت نیاز می توانید زمان ورود به هتل این موضوع را مطرح کنید. جریمه در صورت سیگار کشیدن در هتل مبلغ 1.200.000 تومان می باشد.

این هتل امکانات بی نظیر را برای مسافرین خود فراهم کرده که از جمله آن رستوران های تایلندی ، مدیترانه ای ، فرانسوی و رستوران سنتی ایرانی است.همچنین مراکز خرید ، سالن ماساژ ، استخر و چندین سالن ورزشی از امکانات دیگر این هتل می باشند.

هتل عباسی اصفهان

این هتل قدمتی 300 ساله دارد و بسیاری از تاریخ دان ها بر این باورند که جزو یکی از قدیمی ترین هتل های دنیا است. 

این هنل دارای یک کاروانسرای قدیمی است که اصلی ترین ساختمان در هتل می باشدو متعلق به مادر شاه حسین صفوی بوده است.

معماری و شاهکار های هنری دوران صفوی این هتل را به یکی از مجلل ترین و بزرگترین هتل های اصفهان و ایران تبدیل کرده است.

زیبایی ساختمان های این هتل به حدی است که در سال 2017 به گزارش CNN زیبا ترین هتل در خاورمیانه شناخته شد.

این هتل 224 سوئیت و اتاق دارد که تمامی آنها مطابق استاندارد های بین مللی ساخته شده اند.اتاق ها دورتا دور حیاط را احاطه کرده اند و حوض فیروزه ای زیبایی آن را چندین برابر کرده است. هر یک از اتاق های این هتل طراحی و معماری خاص و منحصر به فرد خود را دارد.

در بام این هتل رستورانی شیک با نمایی تاریخی شهر اصفهان قرار دارد که با معماری های خلاقانه منظره ای خاص را برای لذت بردن در پیش روی شما فراهم می کند.

هتل آنتیک ملک التجار اصفهان

این هتل اولین هتل خشتی در جهان است که نام آن برگرفته از فردی است که قبلا در آن زندگی می کرد. حاج علی عسکر شیرازی که یکی از با سابقه ترین تاجران یزد بود از سوی پادشاه زمان خود که ناصرالدین شاه بود به دلیل فعالیت های و عملکذد مثبتی که داشت لقب ملک التجار را دریافت کرد و خانه ای که هم اکنون هتل در آن واقع شده است تا 4 نسل در اختیار خانواده اش قرار گرفته بود.

این هتل قسمت ای مختلفی دارد که از جمله آن هشتی شش ضلعی، ورودی زیبا، شاه نشین، قسمت زمستانه، تابستانه، بهار خواب، حیاط زیبا، ستون های چوبی، بادگیر، راهرو های زیر زمینی که قسمتهای مهتلف این هتل را به یکدیگر مرتبط می کند.همچنین آتاق آینه و ... که زیبایی این هتل را دوچندان می کنند.

هتل ملک التجار دارای 23 اتاق است و از سال 1376 فعالیت خود را آغاز نموده است. به دلیل زیبایی منحصر بفردی که دارد، مراسم های مختلفی مانند عروسی، تولد و سمینار هادر آن برگزار می شود. 

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج واقع در آب های نیلگون خلیج فارس است که از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده است. برای ساخت این هتل تلاش زیادی شده تا آسیبی به محیط زیست وارد نشود و به همین دلیل مصالحی که برای ساخت بکار رفته مطابق با استاندارد های روز دنیا و بی خطر می باشد.

این هتل دارای دو فاز است که فاز اول بر روی آب به شکل ترنج ساخته شده و فاز دوم که فاز های ساحلی هستند در چهار طبقه در حال احداث است.

این هتل دارای 130 اتاق با کف شیشه ای به روی آب است تا مسافرین بتوانند از آن  کف دریا را مشاهده کنند. همچنین امکانات و خدماتی که این هتل برای رفاه بهتر مسافران تدارک دیده است شامل: استخر بر بام هتل کافی شاپ لمکده ، رستوران ساحلی، رستوران خورشید که بر روی آب قرار گرفته است ، فست فود ساحلی، رستوران تاج ترنج، سالن اسپا و ماساژو... می باشد.

هتل لاله کندوان

ابن هتل سومین هتل  صخره ای دنیاست که در شهر کندوان و نزدیکی تبریز واقع شده است. این هتل با معماری خاصی که  دارد توجه توریست های زیادی را به خود جلب کرده است. سالانه بیش از 300 هزار گردشگر خارجی و داخلی از این هتل بازدید می کنند به همین دلیل اسن هتل کارکنان مسلط به زبان انگلیسی دارد تا به راحتی بتوانند گردشگران را راهنمایی کنند و با آنها ارتباط برقرار نمایند.

این هتل بر خلاف بسیاری از هتل ها که در داخل شهر واقع شده اند، درمنطقه ای ییلاقی و کوهستانی که در تابستان ها نیازی به وسایل سرمایشی وجود ندارد و گرمایش اتاق از طریق کف صورت اتاق صورت می گیرد.

هتل لاله از خانه های صخره ای و کله قندی 700 ساله با چشم اندازی بی نظیر ساخته شده است که بسیاری از گردشگران را ترغیب به سفر به این نقطه خوش آب و هوا می کنند.

از جمله امکانات موجود در این هتل خشک شویی، رستوران،کافی شاپ، پارکینگ،سالن کنفرانس و... می باشد.

با توجه به صخره ای بودن این این هتل واحد ها با چندین پله از یکدیگر جدا شده اند که نزدیکترین آن 40 پله و دورترین آن دارای 170 پله است.

هتل عامری های کاشان

هتل عامری های باشکوه ترین و بزرگترین خانه تاریخی در کاشان است. این هتل در سال 1393بعد ار احیای طرح و مرمت به عنوان یک هتل 5 ستاره فعالیت خود را شروع کرد. 

این هتل قدمت زیادی دارد که به دوران زندیه باز می گردد به همین دلیل معمار آن مربوط به آن دوره می باشد.

ویژگی های برجسته این خانه تاریخی تزئینات خانه، وسیع بودن هر دو حیاط، مجلل بودن فضاها همچنین وجود بادگیر های بلند می باشد. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های لوکس و متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی می باشد. 

باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ ایرانی است که وسعتی 13000متری دارد و قدمت آن به دوره قاجار باز میگردد. این هتل باغ، 92 باب سوئیت و اتاق دارد و در سال 1379 با ایجاد تغییراتی در بنای ساختمان تبدیل به هتل شد و در سال 1382 به عنوان اولین هتل باغ ایرانی با امکانات رفاهی مدرن و تجهیزات سنتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

این هتل در یکی از ورودی های شهر قرار گرفته است و از خیابان های اطرافش به نقاط مختلف شهر دسترس دارد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از معروف ترین هتل های ایران است با الهام گرفتن از تخت جمشید و معماری ایران باستان، در قسمت شمال شرقی جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل هم یکی از جاذبه های توریستی به شمار می رود.

از مزایای این هتل چشم انداز بی نظیر آن است که سواحل خلیج فارس به راحتی از داخل این هتل قابل مشاهده می باشد.

هتل داریوش کیش از جمله مجهزترین و مدرن ترین هتل های کیش است که دارای امکانات متنوع رفاهی و تفریحی می باشد. 

علاوه بر این هتل داریوش برای زوج های جوانی که برای ماه عسل به جزیره کیش سفر می کنند بسیار مناسب است.

همچنین این هتل از دسترسی مناسبی به مراکز گردشگری و بازار ها و مراکز تفریحی برخوردار است.

هتل کایا تبریز

این هتل زیر مجموعه هتل های زنجیره ای کایا ترکیه است که بهترین خدمات رفاهی و امکانات را برای برای یک اقامت لوکس فراهم نموده است.

این هتل در کنار پارک باغمیشه قرار گرفته است همچنین دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری مانند رب رشیدی، پارک ائل گلی، باغ دز کمال و ارگ تبریز و... دارد.

این هتل دارای تالاری بزرگ است که می توانید برای جشن ها و مناسبت های خود روی آن حساب باز کنید.از دیگر مزایای  این هتل وجود مجموعه ورزشی است که قسمت های مختلفی را برای سلامت اختصاص داده که شامل:یوگا،پیلاتس، سونای خشک، سونای بخار، مراقبت های پوستی و ماساژ و حمام ترکی است

هتل قصرطلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد با مساحتی 5000 متر مربع در 16 طبقه ساخته شد. این هتل 357 اتاق برای  اقامت مسافرین فراهم نموده است. این هتل در سال 1389 افتتاح گردید. اتاق با تجهیزات رفاهی بالاست و همگی آنها طبق استانداردهای بین المللی به بهترین نحو تکمیل و تجهیز شده است.

این هتل دارای امکانات مانند: فروشگاه ها، تالارها و رستوران های زیاد و متنوعی است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی