معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ب.ظ

هتل های لوکس ایران

زمانی که حرف از سفر می شود اولین سوالی که مطرح می شود محل اقامت است و این جزو مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. برخی افراد برای اقامت خود دنبال کم هزینه ترین هتل ها و محل ها هستند اما برخی به دنبال لوکس ترین هتل ها برای اقامتی مرفه هستند. در ایران نیز هتل های لوکس زیادی وجود دارد که با امکانات رفاهی جذاب و کامل رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند. در ادامه به معرفی برخی از این هتل ها پرداخته ایم.

هتل درویشی مشهد

این هتل ساخته شده در 20 طبقه مرتفع در بخش شمال غربی شهر مشهد قرار گرفته است.اتاق های این هتل با الهام گرفتن از طراحی های متفاوت مصری ، رومی ، عربی ، چینی ، هندی و همچنین معماری های قبل و بعد از اسلام توانسته است اقامتگاه های خاصی را برای گردشگران فراهم نماید.اتاق های این هتل با نام های کویین ، امپریال ، کویین ، سوئیت امپریال ، رویال پنت هاوس اسپا ، دوبلکس چین ، دوبلکس عرب ، دوبلکس هند ، اتاق دو تخته فصل ،دوبلکس ایران باستان ،و اتاق سه و چهار تخته دنیایی از تنوع را فارهم کرده است.

این هتل علاوه بر داشتن تنوع در اتاق های خود امکانات فراوانی هم به خود اختصاص داده است که برخی از آن ها : ماساژ، جکوزی، زیبایی، سونای بخار و خشک، حمام سنتی و استخر می باشد.

از دیگر مواردی که توجه گردشگران را به سوی این هتل جلب می کند داشتن چندین فضای مختلف برای پذیرایی می باشد که از جمله آن ها : فست فود فیروزه ، رستوران های آتریوم و روف گاردن ، چایخانه سنتی برکه ، کافی شاپ های بیلیارد ، سالن صبحانه ارغون ، اسپا مرکزی که هر یک نیاز های متنوع مشتریان را پوشش می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۴:۰۳
بدو کیش
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

تور دی 98

جزیره ی کیش مکانی زیبا و رویایی که در جنوب کشور قرار گرفته و سالانه گردشگران بسیاری را جذب خود می کند. در این جزیره امکانات اقامتی و تفریحی بسیاری برای رفاه و تفریح گردشگران عزیز وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۲:۴۳
بدو کیش
يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۷ ق.ظ

تور کیش

 

تور کیش همیشه به معنای با کاروان سفر رفتن نیست، بلکه تور کیش شامل: بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل می باشد. در برخی از این آژانس ها شما می توانید رستوران و تفریحات مختلف را هم رزرو کنید.
تور کیش 

بهترین راه برای سفر به کیش

هواپیما به این جزیره راحت ترین و آسان ترین حالت ممکن می باشد، قیمت این بلیط ها در فصل های مختلف متفاوت می باشد. این بلیط ها را می توانید از آژانس های گوناگون تهیه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۸ ، ۰۹:۵۷
بدو کیش
پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۲ ب.ظ

شب یلدا

شب یلدا یکی از فرهنگ و سنت های اصیل ایران است که بسیاری از ایرانیان این شب را در کنار هم جمع شده و برای آمدن زمستان آماده می شوند .

شب یلدا از رسوماتی است که از دیرباز تا به امروز اهمیت زیادی برای ایرانیان داشته است. این شب تاریکترین و طولانی ترین شب سال است که مردم با شب نشینی و جشن و پایکوبی به یاد یک سنت دیرینه برگزار می کنند.

شب یلداا

علت نامگذاری شب یلدا 

شب یلدا واژه ای از زبان سریانی است که در قدیم زبان رایج مسیحیان بوده است. واژه یلدا به طور دقیق مشخص نیست که چگونه به زبان  فارسی راه پیدا کرده است.البته آنچه که از گذشته گان نقل شده این است که در رم مسیحیان اولیه زندگی بسیار سختی داشتند و به همین دلیل عده ی زیادی از آنها به ایران کوچ کردند و به دلیل نزدیک بودن فرهنگ ها این واژه نیز به زیبان فارسی راه پیدا کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۲
بدو کیش