معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

امروزه جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد پر طرفدار برای سفر های داخلی محسوب میشود. این جزیره زیبا با داشتن امکانات بالای رفاهی همواره نظر گردشگران زیادی را به خود جذب کرده به همین دلیل نیازمند امکانات اقامتی و تفریحی میباشد تا هم بتواند مقدمات آسایش و آرامش را به خوبی فراهم آورد و هم با داشتن تفریحات هیجان انگیز روز مرگی را از تن مسافران بشوید.

این جزیره زیبا به واسطه توریستی بودنش هتل های زیادی را از 1تا 5 ستاره در خود جای داده است که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند به دلیل وجود هتل های زیاد در جزیره کیش به راحتی میتوان هتل دلخواه خود را از میان این هتل ها پیدا کرد. برای مثال یکی از هتل هایی که توجه خیلی از مسافران را به خود جلب کرده هتل ترنج است در واقع این هتل اولین هتل روی آب در خاورمیانه میباشد که ویژگی های منحصر بفردش دلیلی بر بالا بودن هزینه اقامت در آن نیز شده است.

موقعیت قرارگیری هتل ترنج

این هتل 5 ستاره در قسمت شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته است و دارای دو فاز میباشد که فاز اول آن را سوئیت هایی بر روی آب تشکیل داده اند و فاز دوم نیز شامل هتل طبقاتی ساحلی است که در حال حاضر ساخت آن به اتمام نرسیده است.

ویژگی اتاق های هتل ترنج

از ویژگی های این هتل را میتوان متنوع بودن اتاق هایش دانست که هر یک از آنها ویو و مشخصات خود را دارند اتاق های موجود دراین هتل عبارتند از: اتاق رو به دریا ، اتاق رو به غروب ، اتاق رو به ترنج ، سوئیت رویال رو به ترنج ، سوئیت امپریال است که در تمامی انها امکانات مورد نیاز مسافران فراهم شده تا اقامتی راحت و دلنشین را تجربه کنند. 

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن کف شیشه ای در داخل اتاق هاست تصور کنید در داخل اتاق هنگام استراحت میتوانید موجودات آبی را با استفاده از این کف شیشه ای مشاهده کنید لذت بخش نیست ؟

در هتل ترنج 100 سوئیت بر روی آب احداث شده که تمامی آنها دارای کف شیشه ای و بالکنی اختصاصی هستند و با اسکله ای جوبی به یکدیگر متصل شده اند سوئیتهای هتل ترنج با متراژ 40 ، 60 و 120 میباشند و جابجایی لوازم و ملزومات مسافران با استفاده از ماشین های گلف انجام میشود.

امکانات کلی هتل ترنج

آتلیه عکاسی 
روم سرویس 
سالن کنفرانس 
کافیشاپ ساحلی 
کافه گلف 
استخر و سونا بخار و جکوزی 
لمکده سنتی ساحلی 
رستوران تاج ترنج 
رستوران خورشید روی آب 
سالن اسپا و ماساژ 
سالن بازی ( بیلیارد ، فوتبال دستی ، ایرهاکی ) 
کانتر گردشگری 
خدمات لاندری 
دوچرخه سواری 
اورژانس 
اجاره خودرو

خدمات رایگان هتل ترنج

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی 
اینترنت 
 مینی بار 
سرویس روزانه به مرکز خرید 
سالن بدنسازی 
 والیبال ساحلی 
صبحانه بوفه 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۳
بدو کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی