معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۳ ق.ظ

اسکوتر برقی در کیش

اسکوتر برقی، در واقع یک دوچرخه یا موتورسیکلت کوچک برقی است که نیروی محرکه آنها از باطری تامین می شود و اگر کامل شارژ شود تا حداکثر یک ساعت می توان از آنها استفاده کرد. این وسیله دو پدال گاز و ترمز دارد و رانندگی با آنها بسیار آسان است. نکته جالب این است که استفاده از این وسیله نقلیه برای بانوان نیز مجاز است و بسیار مورد استقبال بانوان در این جزیره قرار گرفته است.

 

اسکوتر برقی کیش

 

اسکوترها دو نوع هستند یک نوع آن اسکوترهای کوچک‌ هستند که سرعت زیادی ندارند و ایستاده یا نشسته می‌توان از آنها سواری گرفت. اما نوع دیگر آن، اسکوترهای برقی هستند که بزرگترند و سرعت بالا‌تری دارند.
این اسکوترها کاملا بی سروصدا هستند و به همین جهت دیگر آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند و مزاحمتی برای دیگران ندارند؛ هم چنین به دلیل برقی بودن نیازی به سوخت دیگری ندارند و از این نظر هم هوا را آلوده نمی کنند.

در چه مکان هایی می توان از اسکوتر برقی استفاده کرد:

شما می توانید در مراکز تفریحی جزیره کیش، مثل جاده مخصوص دوچرخه سواری، اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان از اسکوتر برقی استفاده کنید. در این مکان ها ایستگاه های ویژه ای وجود دارد که می توانید از آنها اسکوتر برقی اجاره نمایید. قیمت کرایه اسکوتر برقی بسته به مدل و قدرت موتور متفاوت است. بعضی از مدل های این اسکوتر با یک بار شارژ میتوانند 110 کیلومتر را با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت طی کنند. بعضی  از  این مراکز کرایه ای اسکوتر و موتورسیکلت ها، مدل سه چرخه آن را هم دارند.

 

اسکوتر برقی در کیش

 

شرایط و قوانین استفاده از اسکوتر برقی:

  • داشتن حداقل 15 سال سن
  • همراه داشتن کارت شناسایی معتبر
  • پرداخت 50 هزار تومان ودیعه جهت ضمانت
  • استفاده از کلاه ایمنی

مواردی که در زمان استفاده از اسکوتر برقی باید رعایت شود:

  • با سرعت زیاد نرانید و از سمت راست حرکت کنید.
  • مراقب کودکان و سالمندان باشید.
  • زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه برگردید.
  • این دستگاه فقط برای تردد در مکان های مجاز(جاده مخصوص دوچرخه سواری، اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان) می باشد؛ رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و جاده های خاکی ممنوع می باشد و در صورت مشاهده دستگاه از فرد پس گرفته می شود و مبلغ 50 هزار تومان جریمه خواهد شد. 
  • خسارات وارد شده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیر های غیر مجاز باشد؛ به عهده فرد اجاره کننده می باشد.
  • اجاره کننده با آگاهی از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه آن را در اختیار گرفته و طبق قرارداد مسئولیت پیشامدهای به وجود آمده توسط فرد درجریان اجاره تماما به عهده ی خودش می باشد و ایستگاه هیچ مسئولیتی ندارد.

 

اسکوتر برقی در کیش

 

اسکوتر برقی از تفریحات جذاب جزیره کیش به شمار می آید. شما می توانید با استفاده از این وسیله و حرکت در مسیرهای ویژه زیبایی های جزره کیش را ببییند و لذت ببرید و اوقات خوشی را تجربه کنید. این تفریح ورزشی بسیار ساده و جذاب را در جزیره کیش از دست ندهید. 

در این مقاله سعی کردیم شما را با این وسیله نقلیه آشنا کنیم و اطلاعات لازم برای استفاده از آن را به شما ارائه دهیم. برای اطلاع از سایر تفریحات و جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا و شگفت انگیز با ما در مقالات بعدی همراه باشید؛ هم چنین می توانید مقالات دیگر ما را راجع به تفریحات آبی کیش ( پاراسل کیش، کشتی آکواریوم کیش، مرکز غواصی کیش، تم پارک آبی اوشن و...) در همین وبلاگ مطالعه کنید. لطفا با اشتراک نظرات و تجربیات خود در این صفحه ما را در پیشبرد اهداف مان یاری کنید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی