معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

کشتی های تفریحی جزیره کیش

جزیره کیش تفریحات بسیاری دارد و جذابترین آنها گشت گذار با کشتی های تفریحی در دریای نیلگون خلیج فارس است. در  این کشتی های تفریحی علاوه بر گشت دریایی موزیک زنده ، سرو شام ، استند آپ ، اهدای جایزه و همچنین برنامه های شاد و مفرح برگزار میشود.

1- کشتی اوستا :

این کشتی تفریحی از جمله بزرگترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش است ک طرفداران بسیاری دارد و با داشتن برنامه ریزی دقیق شبی خاطره انگیز را برای شما خواهد ساخت.

کشتی اوستا تنها کشتی تفریحی جزیره کیش است که دارای گواهینامه بین المللی ایزو 10004 و 10002 و 9001 میباشد.

برنامه های کشتی تفریحی اوستا شامل نهار و شام ، کمدین استند آپ ، موسیقی عربی و فارسی بصورت زنده میباشد. و در عرشه کشتی کافیشاپ با منوی متنوع قرار دارد که همزمان با استفاده از آن متنوانید از عکاسی بر روس عرشه نیز لذت ببرید.

2- کشتی آرتمیس:

از دیگر کشتی های معروف در جزیره کیش ، کشتی تفریحی آرتمیس است که با استفاده از آن به مدت 2 ساعت گشت دور جزیره را تجربه خواهید کرد. این کشتی تفریحی دارای 130 صندلی در طبقه اول میباشد و از جمله کشتی هایی است که بزرگترین رستوران دریایی را در خود جای داده است.

کشتی تفریحی آرتمیس در سال 1387 با دو طبقه افتتاح گردید و در تمام سانس های این کشتی تفریحی پکیج میان و عده و نوشیدنی دریافت خواهید کرد.

3- کشتی نوید دریا :

از لوکس ترین کشتی تفریحی های موجود در جزیره کیش ، کشتی تفریحی نوید دریا است. این کشتی در سه طبقه مجهز به امکانات کامل توسط کشور ژاپن ساخته شده است.

کشتی تفزیحی نوید دریا با داشتن نور افکن های قوی مناظر زیبا و بکر خلیج فارس را به راحتی در شب به نمایش میگذارد.

در سالن های فرست کلاس ، وی آی پی ، و سالن موزیک بروز ترین امکانات قرار گرفته است که تمامی گردشگران میتوانند از آن بهره مند شوند.

این کشتی نیز برنامه های شادی را برای مسافران تدارک دیده است که بعد از برگزاری آنها قرعه کشی انجام میشود و هدایایی به برندگان داده خواهد شد.

4- کشتی آکواریوم کف شیشه ای :

کشتی آکوارویوم کف شیشه ای همانطور که از نامش پیداست کف شیشه ای دارد که به وسیله آن موجودات آبزی را میتوان دید. این کشتی تفریحی از لذت بخش ترین گذشتی های تفریحی محسوب میشود زیرا با پیمودن مسیر کوتاهی میتوانید گروه های زیادی از ماهی های زیبا را مشاهده نمایید. 

5- کشتی تفریحی گوهر :

در حقیقت کشتی گوهر یک شناور پیشرفته کاتامارا میباشد که میتوانید به وسیله آن گشتی دو ساعته را تجربه نمایید در این کشتی نیز یک وعده غذایی بصورت رایگان در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

6- اجاره کشتی تفریحی خصوصی :

کشتی تفریحی خصوصی همانطور که از نامش پیداست بصورت خصوصی روزانه ، هفتگی و ماهانه اجاره داده خواهد شد این کشتی تفریحی  دارای امکانات زیادی مانند دو خواب با امکانات رفاهی همچون یخچال ، مبلمان و گاز میباشد که ظرفیتی بین 10 تا 12 نفر را در خود جای میدهد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۲
بدو کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی