معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

تور دی 98

جزیره ی کیش مکانی زیبا و رویایی که در جنوب کشور قرار گرفته و سالانه گردشگران بسیاری را جذب خود می کند. در این جزیره امکانات اقامتی و تفریحی بسیاری برای رفاه و تفریح گردشگران عزیز وجود دارد.

چه فصلی برای سفر به کیش مناسب است ؟

زمستان های کیش بر عکس بسیاری از مناطق ایران اصلا سرد و آزار دهنده نمی باشد و حتی در این فصل آب و هوا بسیار مطبوع و دلپذیر است.
 همین دلیل سبب شده که جزیره ی کیش مقصد گردشگران بسیاری در زمستان باشد.
در فصل زمستان امکان بارش باران بیشتر از دیگر فصل ها می باشد و برای کسانی که از هوای لطیف و گاهی بارانی لذت می برند ، فصل زمستان بهترین زمان برای سفر به کیش می باشد. 
در این فصل از رطوبت و شرجی بودن هوا خبری نیست و به همین دلیل در هر ساعتی که بخواهید می توانید به گردش در جزیره بپردازید و از هوای تمیز و مطبوع جزیره لذت ببرید.
 بارش ها معمولا کوتاه می باشد و برای سفر شما مشکل یا خطری ندارد.
حال اگر جزیره ی کیش مقصد گردشگری شما در زمستان می باشد می خواهم راهی آسان و راحت و بدون دردسر را برای سفر به این جزیره معرفی کنم.

سفر با تور به جزیره ی کیش

سفر با تور به این جزیره راهی بدون دردسر و کاملا ایمن می باشد که در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود و دیگر نیازی به برنامه ریزی های سنگین ندارید. تور ها را می توانید از طریق برخی از آژانس ها تهیه کنید که این تور ها شامل: رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت با هواپیما است. آژانس هایی هم وجود دارند که خدمات دیگری نیز نظیر: رزرواسیون رستوران و کافی شاپ مورد نظر، رزرو و خرید بلیط تفریحات موجود در جزیره را ارائه می کنند.
اما دقت کنید که تور را از آژانس معتبر و خوبی تهیه کنید و از تمامی خدمات تور مطلع شوید.
برای رسیدن به کیش از طریق راه زمینی باید از جاده های طولانی و پر پیچ و خم عبور کنید که معمولا خطراتی را به همراه دارد و زمان بسیار زیادی صرف می شود. اما تور کیش این امکان را فراهم می کند که بدون تلف شدن وقتتان و کوچک ترین خطر و مشکلی به کیش سفر کنید.

مقایسه هزینه سفر با تور به کیش و سفر به صورت شخصی به کیش

معمولا هزینه ی تور ها بسیار مناسب و ارزان تر از سفر با خودروی شخصی می باشد.
 در سفر با ماشین شخصی باید هزینه های زیادی را بپردازید و علاوه بر آن باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. شما با نصف هزینه سفر شخصی می توانید توری را با خدمات خوب رزرو و خریداری کنید.

هتل ها و سوئیت های کیش برای اقامت شما در جزیره کیش

تنوع بالای هتل های لوکس تا معمولی و سوئیت های موجود در جزیره باعث شده گردشگران انتخاب های زیادی برای اقامت داشته باشند. بنابر هزینه و خدماتی که در نظر گرفته اید ، می توانید این هتل ها و یا سوئیت ها را رزرو کنید.

تفریحات آبی و غیر آبی در دی ماه

در جزیره ی کیش تفریحات آبی و غیر آبی متنوعی وجود دارد که هر کدام از آن ها به نوبه ی خود بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. تفریحات آبی مانند: پاراسل، بنانا، فلای بورد، اسکوتر زیردریایی، جت اسکی و ... و تفریحات غیر آبی مانند: جنگ های شبانه، تئاتر های کمدی، جایروکوپتر، سافاری، بانجی جامپینگ و ... که بسیار پر طرفدار و جذاب می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
بدو کیش

تور دی 98

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی