معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ق.ظ

دهکده المپیک کیش


جزیره کیش به جزیره ورزش های متنوع معروف است و یکی از دیدنی های کیش مجموعه ورزشی دهکده المپیک کیش است که دارای چندین سالن و بهترین امکانات ورزشی می باشد و همواره میزبان ملی پوشان و بازیکنان خارجی بوده است. اگر علاقه مند به ورزش هستید و ترجیح می دهید در کنار برنامه های تفریحی و گردشگری، از ورزش کردن در مجموعه ورزشی المپیک کیش لذت ببرید، پیشنهاد می کنم با ما در این مقاله همراه باشید.


بخش های مختلف مجموعه

دهکده المپیک کیش دارای یک زمین فوتبال بزرگ و دو زمین فوتبال چمن مصنوعی کوچک ، چند زمین مخصوص تنیس، سالن مخصوص پینگ پونگ ، زمین اسکواش، سالن بدنسازی به همراه استخر مجهز به سونا و جکوزی ، سالن های چند منظوره برای ورزش های بسکتبال ، والیبال ،هندبال ،فوتبال، کشتی،تکواندو،جودو،کاراته و شطرنج است. در اینجا به اختصار بخش های مختلف این مجموعه را برای شما توضیح می دهیم:

 

سالن چند منظوره المپیک کیش

 با ظرفیت 1200 نفر ، دارای بیش از 11 رشته ورزشی است که عبارتند از: والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، ژیمناستیک، کشتی، تکواندو، جودو، کاراته و شطرنج که در تمامی این رشته ها مربیان حرفه ای و مجرب و در بعضی از این رشته ها از مربیان بین المللی استفاده می گردد.

ساعت کار: بانوان همه روزه از 17/30 الی 18 - آقایان همه روزه از ساعت 10 الی 11/30

 

میدان سوار کاری دهکده المپیک کیش

اگر علاقه مند به سوارکاری هستید، می توانید ازسوارکاری در مجموعه  دهکده المپیک کیش لذت ببرید. این مجموعه به مساحت 6000 متر مربع دارای مانژ تمرینی ، اسطبل و کلینیک دامپزشکی میباشد.

ساعات کار: همه روزه از ساعت 18 الی 21

 

سالن تیر اندازی

این سالن به مساحت 3500 متر و سی سیبل تمرینی دارای بهترین لوازم و تجهیزات تیراندازی با کمان می باشد.

ساعات کار: بانوان همه روزه از ساعت 17 الی 19/30 و آقایان همه روزه از ساعت 19/30 الی 22

سالن غدیر

 سالن غدیر نیز با 1800متر مربع مساحت مناسب برای ورزش های کشتی، رزمی، بوکس و ورزش های زوررخانه ای می باشد. ساعات کار: همه روزه از ساعت 17 الی 23


استخر سرپوشیده دهکده المپیک کیش

3000 متراز مساحت مجموعه دهکده المپیک به استخر سرپوشیده با ابعاد 17*25 و حداکثر عمق 3 متر، سونای خشک و بخار ، حوضچه آبسرد اختصاص دارد که شما بعد از گشت و گذار در کیش میتوانید به این مجموعه بروید و از محیط آرام آن نهایت لذت را ببرید.

ساعات کار: روزهای زوج : 14 الی 21 روزهای فرد: 6 الی 21

 

سالن اسکواش دهکده المپیک کیش

اسکواش ورزش مفرحی است که می توانید درسفر به جزیره کیش آن را تجربه کنید. سالن اسکواش مجموعه المپیک کیش دارای یک سالن برای آقایان با سه کورت و مساحت کلی 800 مترمربع و یک سالن مخصوص بانوان با دو کورت و به مساحت کلی 600 مترمربع می باشد ویکی از زیباترین سالن های موجود در ایران می باشد. ساعات کار: همه روزه از ساعت 17/30 الی 22

 

مجموعه تنیس دهکده المپیک کیش

اگر به ورزش تنیس علاقه مند هستید میتوانید به مجموعه تنیس دهکده المپیک کیش بروید واز ورزش در فضایی به وسعت 12000متر مربع که دارای هشت زمین تنیس ، چهار زمین هارد کورت و دو زمین ویژه بانوان است  بهره ببرید. همچنین این مجموعه دارای امکانات مناسب و بروز است و چندین بار میزبان مسابقات جهانی فیوچرز با حضور 20 کشور بوده است.

ساعات کار: همه روزه از ساعت 18 الی 22/30



 

سالن کشتی و تکواندو دهکده المپیک کیش

سالن تکواندو و کشتی این مجموعه با داشتن مربیان متخصص و کارآمد همه ساله  میزبان اردوی تیم ملی است وشهرت قابل توجهی آن  باعث جذب افراد زیادی برای آموزش به این مجموعه شده است.

استادیوم فوتبال دهکده المپیک کیش

این زمین بزرگترین زمین فوتبال کیش می باشد که در میدان المپیک کیش واقع شده است. مساحت آن 20000 متر مربع و دارای ظرفیت 8000 نفر می باشد و همه ساله میزبان اردوهای داخلی تیم ملی می باشد. زمین فوتبال کوچکتری به مساحت4000مترمربع نیز در کنار آن قرار گرفته است که مخصوص برگزاری کلاس های فوتبال می باشد.به علاوه زمین چمنی به مساحت 2000 متر که مخصوص مسابقات فوتسال جزیره کیش است.


جاذبه های گردشگری اطراف:

شهر زیرزمینی کاری

مجموعه درخت سبز

شهر تاریخی حریره

اگر به این مجموعه ورزشی بزرگ رفتید حتما سری هم به جاذبه های گردشگری اطراف آن بزنید و از دیدن و گشت و گذار در آنها لذت ببرید  .برای اطلاع از سایر جاذبه های گردشگری کیش با ما در مقالات بعدی همراه باشید .

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۵
بدو کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی