معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵ ق.ظ

معرفی هتل 5 ستاره و بزرگ داریوش کیش

یکی از پر آوازه ترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش هتل داریوش میباشد که با طراحی منحصر به فرد خود همواره زبانزد خاص و عام میباشد. این هتل با الهام گرفتن از پاسارگاد و تخت جمشید نمادی از ایران را در جزیره کیش تداعی کرده است.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در زمینی به متراژ120000 متر مربع ساخته شده است و بی شک یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد که با خدمات و امکاناتی عالی ، اقامتی مجلل و لوکس را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

هتل داریوش مناسب برای زوج های جوانیست که قرار است برای ماه عسل به جزیره کیش سفر کنندو تا شروع زندگی مشترک خود را عاشقانه در چنین هتل زیبایی تجربه کنند.

امکانات موجود در اتاق 

این هتل در 3 طبقه با نماد ایران کهن واقع شده است که در مجموع دارای 190 اتاق لوکس و سوئیت میباشد و شما مناسب با سلیقه خود میتوانید اتاق مورد نظر خود را درخواست نمایید. گزینه های اقامتی موجود در این هتل ویلاهای ساحلی ، اتاق های مجلل و سوئیت میباشند که تمامی آنها به زیباترین شکل ممکن دکور شده اند تا رضایت مشتریان را جلب نمایند. تمامی این اتاق ها مبله هستند و دارای امکاناتی همچون اینترنت رایگان ، تلفن ، تخت خواب ، صندوق امانات ، مینی بار ، تلویزیون ال سی دی ، سرویس فرنگی و... میباشد.

دسترسی هتل 

برای بسیاری از گردشگران دسترسی به مراکز خرید و بازار ها امری مهم است و از آنجایی که هتل داریوش در قلب جزیره کیش قرار گرفته  است دسترسی مناسبی دارد.

رستوران هتل داریوش با داشتن منوی متنوعی از غذا های فرنگی ، ایرانی ، دریایی ، بین المللی و کیفیت بی نظیر غذا سرو میکند تا لذت شما را از اقامت دوچدان کنند.

 

منابع:

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D8%AA%D9%84_%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF_%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B4

 

https://www.bodokish.com/Hotel-%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%A9%DB%8C%D8%B4/Dariush-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B4/Comments-%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%A7%D8%AA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی