معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸ ق.ظ

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ از جمله پارک های ساحلی جزیره کیش می باشد که در جنوب شرقی جزیره با مساحتی حدود 15 هزار متر مربع و طول 300 متر واقع شده است. این پارک ساحلی در محدوده ای بین جاده جهان و مسیر دوچرخه سواری قرار گرفته و هم جواری آن با ساحل دریا فضایی بی نظیر و چشم اندازی فوق العاده را ایجاد کرده است. تماشای زیبایی های دریا و خورشید در فضای سبز این پارک ساحلی، لذتی به یاماندنی به شما خواهد داد. هم چنین وجود گونه های گیاهی جذابی مثل درختان نخل، کاکتوس، بنجامین، اوکالیپتوس و انجیر معابد زیبایی این مجموعه را دو چندان کرده است. مجموع این ویژگی ها پارک ساحلی سیمرغ را به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل کرده و باعث شهرت آن نیز شده است.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش


امکانات تفریحی پارک ساحلی سیمرغ کیش:


در این پارک فضاهایی برای بازی کودکان مثل پارک لوله در نظر گرفته شده، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت و ایستگاه دوچرخه برای نوجوانان و جوانان تعبیه شده و فضای سبز و آبنما، آلاچیق، باربیکیو، جاده سلامتی و مسیر پیاده روی برای تفریح خانواده ها در نظر گرفته شده است. هم چنین ساحل شنی پارک، فضایی بسیار مناسب برای قدم زدن و ساخت مجسمه های شنی به وجود آورده است. پارک ساحلی سیمرغ با جمع کردن امکانات و وسایل مورد نیاز برای مسافران و گردشگران آسایش و آرامش آنها را نیز تامین کرده است. 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

علت نامگذاری:

دلیل نام گذاری این پارک ساحلی این است که این پارک در ساحل جزیره کیش واقع شده و یک مجسمه ی سیمرغ  در ابعادی بسیار بزرگ، در نزدیکی دریا و بر روی اسکله این پارک ساخته شده که به جذابیت پارک افزوده است. علاوه بر آن مجسمه های زیبا و بسیار بزرگی در گوشه و کنار محوطه پارک قرار گرفته اند که زیبایی پارک را دو چندان کرده است.
آدرس پارک ساحلی سیمرغ :  همان طور که گفته شد این پارک در ضلع جنوب شرقی جزیره کیش و در امتداد جهان قرار گرفته است و به همین دلیل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی هتل مارینا پارک کیش و هتل سیمرغ و مجموعه های تفریحی مثل پارک ساحلی مرجان ، پارک دلفین و باغ پرندگان قرار گرفته است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

جاذبه های گردشگری اطراف:


هتل مارینا پارک کیش که در نزدیکی پارک ساحلی سیمرغ قرار گرفته از بزرگترین و زیبا ترین هتل های جزیره کیش می باشد. هتل مارینا پارک کیش مجموعه ای بزرگ از تفریحات آبی و دریایی را در ساحل اختصاصی خود ارائه می دهد.
پارک دلفین ها نیز حدود 100 هکتار مساحت دارد و شامل انواع دلفین ها، شیرهای دریایی، پنگوئن ها و آبزیان متنوع و زیادی است که گردشگران زیادی برای بازدید به آ می روند.
باغ پرندگان که با داشتن بیش از 60 گونه پرنده از مناطق مختلف جهان از بزرگترین باغ های نگه داری پرنده در ایران می باشد. دیدن پرنده هایی از نقاط مختلف جهان قطعا تجربه بی نظیری خواهد بود.
جزیره کیش به دلیل مرجانی بودن سواحل زیبایی دارد؛ از جمله سواحل زیبای آن می توان ساحل مرجان را نام برد که در کنار مجتمع تجاری مرجان و در فاصله 10 دقیقه ای از پارک ساحلی سیمرغ قرار گرفته است.

 

پارک دلفین کیش

اگر می خواهید لحظات آرام و دلنشینی در ساحل مرجانی جزیره کیش داشته باشید و از تماشای زیبایی ها و مناظر بی نظیر دریا لذت ببرید، پارک ساحلی سیمرغ گزینه خوبی برای شما خواهد بود. هم چنین می توانید مقاله ما درباره پلاژ بانوان در کیش را در همین وبلاگ مشاهده کنید.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی