معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۵ ب.ظ

معرفی هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش از جدیدترین و بهترین هتل های 4 ستاره کیش که توسط مرحوم حاج صمد سقزچی با معماری کلاسیک و منحصر به فرد در قلب جزیره زیبای کیش بنا شد و در 22 بهمن 97  با حضور معاون اول رئیس جمهور (اسحاق جهانگیری) و رئیس منطقه آزاد کیش (غلامحسین مظفری) به طور رسمی افتتاح شد. این هتل شامل 8 طبقه  و 154 اتاق است و ۱۱۰۰۰ متر زیربنا دارد. ضلع شرقی این هتل مشرف به دریا و ضلع غربی اش مشرف به پارک بزرگ شهر است و از این نظر از موقعیت ایده آلی برخوردار است.

 

هتل لیلیوم کیش

 
هتل لیلیوم کیش از معدود هتل های هوشمند جزیره کیش با پوشش سراسری و یکپارچه اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاق ها است و از این حیث نیز جزو هتل های شاخص و برتر جزیره کیش به حساب می آید، همچنین تنها هتل جزیره ای است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده برخوردار است. این هتل اتاق های بسیار متنوعی دارد که تعدادی رو به دریای زیبای خلیج فارس است و تعدادی با قیمتی پایین‌تر، مشرف به جزیره و فضای سبز پارک بزرگ کیش، است. 

امکانات هتل:

 این هتل لوکس دارای امکانات متعددی همچون لابی شیک (همراه با اینترنت رایگان)، رستوران، فست فود، کافی شاپ 24 ساعته، پارکینگ دو طبقه با ظرفیت ۱۵۰ دستگاه خودرو، صندوق امانات اختصاصی، سیستم تلفن VOIP، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، خشکشویی، دفتر گردشگری، اجاره ماشین، گیم نت، فروشگاه، سالن همایش و آمفی تئاتر با ظرفیت 200 نفر، سالن کنفرانس مجهز به سیستم مدرن، سالن ضیافت با گنجایش 500 مهمان، اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل و ... است.  

اصطلاحات مربوط به رزرو  هتل: 

رزرو هتل و انتخاب نوع اتاق مطلب مهمی است و شما باید بدانید که بسته به نیازتان چه نوع اتاقی را باید انتخاب کنید به همین دلیل اینجا به طور اختصاری با بعضی از این اصطلاحات آشنا می شویم: 

اتاق یک نفره (Single): اتاق های یک نفره دارای یک تخت خواب

اتاق دابل (DBL): اتاق های دو نفره با یک تخت خواب دونفره و مناسب برای زوج ها

اتاق تویین (Twin): اتاق های دو نفره با دو تخت خواب یک نفره مجزا

اتاق سه نفره (TPL): دارای یک تخت‌خواب دو نفره و یک تخت‌خواب یک نفره 

اتاق چهار نفره (Quad): شامل یک تخت دابل و دو تخت تک نفره یا چهار تخت تک نفره در بعضی موارد هم دو تخت دابل

اتاق کانکت (Connected/Connecting): دو اتاق که به هم راه دارند، در هر دو اتاق سرویس و امکانات کامل مهیاست، البته گاهی هم سرویس بهداشتی آنها مشترک است. این نوع اتاق ها مناسب برای خانواده هاست.

سوئیت مینی یا جونیور (Mini/Junior): این نوع سوئیت ها محوطه‌ نشیمن با مبلمان به علاوه اتاقی برای خواب و استراحت دارند و برای کسانیکه به سفر کاری می روند مناسب اند.

سوئیت دوبلکس (Duplex): گاهی اتاق خواب سوئیت با چند پله از قسمت نشیمن جدا می‌شود. به این نوع اتاق‌ها سوییت دوبلکس می‌گوییم.

سوئیت مدیوم (Medium): سوئیت‌های دوخوابه که در ایران کمتر با این نوع مواجه می‌شویم. 

سوئیت رویال یا پرزیدنتال (Presidential/Royal): گران‌ترین و شیک‌ترین اتاق هتل ها هستند، مساحت سوئیت رویال یا پرزیدنتال، از سوئیت مینی و اتاق‌های معمولی خیلی بیشتر است و بین ۸۰ تا ۳۵۰ متر است. در این دسته سوئیت‌ها یک یا چند اتاق خواب در کنار فضای نشیمن و پذیرایی درنظر می‌گیرند  و شامل دکور، تختخواب و مبلمان لوکس، مینی‌بار، میز کار، پیشخدمت شخصی وهمه‌ وسایل رفاهی لوکس است. در ایران، این سوئیت‌ها معمولا طراحی خاصی دارند.

استودیو (Studio): استودیو می‌تواند سوئیتی یک‌ یا دو نفره باشد، ولی لزوما اتاق خواب آن جدا از نشیمن نیست. ممکن است در استودیو آشپزخانه یا تخت خواب اضافی باشد. این نوع اتاق به‌ویژه برای مسافرانی مناسب است که سفرشان کاری باشد. استودیوها معمولا از ۲۵ متر کوچک‌تر نیستند.

کابانا (Cabana): این اتاق ها به دلیل اینکه استخر اختصاصی دارند یا به استخر راه دارند، همیشه در طبقه اول هتل قرار می‌گیرند. کاباناها از ۳۰ متر کوچک‌تر نمی‌شوند.

آپارتمان (Apartment): برای اقامت طولانی، رزرو آپارتمان بهترین گزینه است. اتاق‌ خواب، نشیمن، مبلمان و حمام از جمله امکاناتی‌ است که با رزرو آپارتمان می‌توانیم داشته باشیم. اندازه‌ آپارتمان حداقل ۹۶ متر و حداکثر ۲۵۰ متر است.

هتل لیلیوم کیش

 امکانات و تجهیزات اتاق‌های هتل لیلیوم کیش : 

اتاق دونفره: یک اتاق خواب، مناسب برای اقامت 2 نفر به اضافه حمام و سرویس بهداشتی و یخچال به همراه مینی بار و مجهز به سیستم برقی یکپارچه با عملکرد منحصر به کلید کارت اتاق که با زدن آن می توان روشنایی خاصی به اتاق ها بخشید.

اتاق سه نفره: یک اتاق خواب دو نفره با امکان ارائه سرویس به یک نفر اضافه و کاناپه تخت خواب شو برای نفر اضافه ، حمام سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، دارای سیستم برقی یکپارچه با عملکرد منحصر به کلید کارت اتاق، یخچال به همراه مینی بارو...

 

سوئیت جونیور: یک سوئیت 45متری دارای یک اتاق خواب و نشیمن و تراسی بزرگ با دید جنگل و کوهستان ، مناسب برای اقامت سه نفر با امکان ارائه سرویس به نفر اضافه، کاناپه تخت خواب شو برای نفر اضافه، سیستم برقی یکپارچه با عملکرد منحصر به کلید کارت اتاق، سیستم اعلان حریق با قابلیت آدرس دهی، سیستم گرمایش موتورخانه مرکزی (رادیاتور) و ...

سوئیت خانواده: مناسب برای اقامت چهار نفر با امکان ارائه سرویس به دو نفر اضافه، دو اتاق خواب و فضای نشیمن جداگانه، سیستم برقی یکپارچه با عملکرد منحصر به کلید کارت اتاق، سیستم اعلان حریق با قابلیت آدرس دهی، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت، اسپیلت گازی با قابلیت سرمایش و گرمایش و ...

 (هزینه اقامت یک کودک زیر5 سال رایگان است و سرویس اضافه بصورت کاناپه تخت خواب شو می باشد.)

تخت های هتل لیلیوم به انواع دبل، تویین و تک نفره تقسیم می‌شود . به علاوه سوئیت های لوکس یک خوابه یا دوخوابه که بنا به درخواست شما می تواند شامل اتاق نشیمن بزرگ و دلباز و همینطور میز‌ کار باشد اگر به اتاق‌های بزرگتر نیاز دارید، می‌توانید سوئیت‌هایی با اتاق خواب‌های بزرگتر را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که بخواهید می‌توانید صبحانه خود را در بالکن‌ سوئیت خود میل بفرمایید و شب‌ها با استفاده از سرویس چای و قلیان کافه، لحظات آرام و خوشی را دربالکن‌ هتل سپری کنید.

هتل لیلیوم کیش

دیگر امکانات هتل لیلیوم کیش :

 

  • سالن همایش و آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۰۰ نفر و کیفیت عالی دارای امکاناتی نظیر ویدئو پروژکتور و دستگاه های صوتی و تصویری (در این سالن، کنسرت‌ها و تئاترهای زیادی برگزار می‌شود که مهمانان هتل لیلیوم ، می‌توانند با تخفیف ویژه در آنها شرکت کنند.)
  • وجود اتاق‌هایی با ظرفیت دوازده تا هجده نفر در طبقه همکف برای برگزاری مهمانی‌ها و جلسات کاری و...
  • سالن کنفرانس مجهز به سیستم مدرن صوتی و تصویری
  • سالن ضیافت با گنجایش ۵۵۰ مهمان و تمامی خدمات پذیرایی
  • دارای دو سالن غذاخوری شیک و مجلل با ظرفیت 150 نفر 
  • فست فود و کافی شاپ ۲۴ ساعته با ارائه خدمات کامل و سرو در اتاق 
  •  سرویس بهداشتی در اتاق ها به هر دو صورت ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، مسواک، خمیر دندان، شانه و دمپایی در آنها و روم سرویس ۲۴ ساعته‌
  • صندوق امانات اختصاصی در هر اتاق 
  • سیستم اعلان حریق و اطفاء حریق
  • اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل 
  • سیستم تلفن VOIP و امکان تماس با تمام دنیا 
  • سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره ( شامل اسمارت تی وی برای تماشای برنامه های ایران و ملل، پخش موسیقی، تماشای فیلم، سفارش غذا، مشاهده صورتحساب هتل )
  • لاندری شامل خدمات شست و شو و اتوی لباس ها و …
  • استقبال فرودگاهی ( ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان به صورت اختصاصی از هتل)
  • پارگینگ باز و سرپوشیده
  • اجاره ماشین
  • گالری ساعت و جواهر
  • دفتر گردشگری ( برای ارائه تفریحات و جنگ های جزیره)
  • فروشگاه
  • گیم نت ( برای تفریح کودکان و نوجوانان ) 

جاذبه های توریستی اطراف هتل لیلیوم

پارک دلفین ها، باغ پرندگان، آکواریوم کیش، پارک ساحلی، پلاژ ساحلی بانوان 

مراکز خرید اطراف هتل:

بازار مریم، مرکز خرید مرجان، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید زیلان، مرکز خرید کوروش

هتل لیلیوم کیش

آدرس هتل لیلیوم:

 

هتل لیلیوم واقع در میدان پردیس، بلوار رودکی است و در فاصله 6 کیلومتری تا فرودگاه بین المللی کیش، فاصله 1800 متری تا اسکله تفریحی کیش، فاصله 1200 متری تا دریا و مسیر دوچرخه سواری، فاصله 800 متری تا مرکز خرید تجاری کیش و فاصله 500 متری تا مرکز خرید پردیس 1 و 2 (از معروفترین مراکز خرید کیش) قرار دارد. 

 

هتل لیلیوم کیش

فاصله هتل لیلیوم کیش تا جاذبه های توریستی مهم جزیره کیش (باخودرو):

روستای باغو: ۲۰دقیقه 

کشتی یونانی: ۲۵دقیقه

شهر زیرزمینی کاریز: ۲۰دقیقه

شهر باستانی حریره: ۲۵دقیقه

باغ پرندگان:  ۱۵دقیقه 

مراکز خرید اصلی: ۵دقیقه 

شهرک صدف: ۱دقیقه

 

اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید بهتر است قبل از شروع سفر هتل و محل اقامت خود را رزرو کنید و نسبت به امکانات و تجهیزات آن آگاهی داشته باشید. مطالعه این مقاله و مقاله ما درمورد هتل ترنج کیش شما را در انتخاب تان یاری می کند. برای اطلاع از سایر هتل ها و جاذبه های گردشگری کیش مارا در مقالات بعدی همراهی کنید.

لطفا نظرات خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی