معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ

پاراسل در کیش

پاراسل یا همان چترسواری از تفریحات دریایی مهیج و لذت بخش در جزیره کیش است.  وقتی شما سوار بر چتر پاراسل می شوید قایق مخصوص پاراسل شما را با سرعت توسط کابل های بلند و محکم می کشد تا از سطح دریا فاصله بگیرید. این ورزش تفریحی در سه ارتفاع  150 متری، 300متری و 500 متری انجام می شود و نسبت به ارتفاعی که انتخاب می‌کنید، قیمت هم متفاوت خواهد بود. با اینکه ارتفاع ۵۰۰ متر هیجان زیادی به ما می دهد اما دراین فاصله تقریبا هیچ راه ارتباطی با ناخدا وجود نخواهد داشت. هنگام فرود حتی می توانید بخواهید که با فاصله کمی اجازه بدهند با یک سقوط آزاد در آب دریا کمی آب تنی کنید و از این طرق لذت و هیجان را به اوج برسانید. توجه داشته باشید که نکات ایمنی به طور کامل رعایت می شود پس با خیال راحت می توانید از پرواز در آسمان آبی جزیره لذت ببرید. مدت زمان این پرواز 1 ساعت می باشد اما پرواز در بالاترین ارتفاع  حدود 10 دقیقه است. قطعا اوج هیجان و حس آرامش در آسمان یکی از بهترین لذت هایی است که در شما ایجاد می شود. 
 
پاراسل کیش

پاراسل کیش در چهار ساحل وجود دارد: 

پاراسل ساحل اسکله تفریحی کیش: 

اسکله تفریحی در شمال شرق جزیره، خیابان سنایی و خیابان دریا قرار گرفته و از پر جنب و جوش ترین سواحل تفریحات دریایی کیش است و مراکز فروش بلیط پاراسل در این مکان، به طور منظم سرویس دهی می کنند. این ساحل به اکثر هتل ها و مراکز خرید نزدیک است و با چند دقیقه پیاده روی به این اسکله تفریحی می رسید.

پاراسل ساحل مرجان کیش: 

این ساحل از زیباترین سواحل جزیره کیش است که شهرت جهاتی دارد. با پرواز و چتر سواری در این قسمت ، می توانید تعداد زیادی مرجان را از ارتفاع تماشا کنید و لذت ببرید و یکی از دلایل شهرت این منطقه نیز همین است. کلوپ‌های اسکوبا و باراکودا در این ساحل معمولا دید بهتری برای پاراسل دارند.

پاراسل ساحل سیمرغ کیش: 

یک ساحل شنی واقع در جنوب شرقی جزیره و در مجاورت با ساحل مرجان است. پاراسل یا چتر سواری بر فراز دریا در این قسمت از جزیره هم بر فراز سایت بیگ کورال انجام می شود که مملوء از مرجان های زنده است. این ساحل در نزدیکی هتل مارینا قرار دارد.

پاراسل ساحل دامون کیش: 

این ساحل در شمال جزیره قرار گرفته و تعدد کشتی های مسافربری و تجاری در این منطقه، منظر جذابی را ایجاد کرده که به خصوص برای عکاسی بسیار مناسب است.
توجه داشته باشید که کلوپ های این سواحل از نظر امکانات و خدمات، تفاوتی ندارند.
 
 
پاراسل کیش

نکاتی که راجع به پاراسل کیش باید بدانید:  

  • پاراسل در کیش برای بانوان و آقایان، هم به صورت همزمان روی یک چتر و هم به صورت انفرادی قابل استفاده است و هیچگونه منعی ندارد.
  • پاراسل ها قابلیت سوار شدن یک تا سه نفر را دارند اما بالارفتن تعداد به معنای کم شدن هزینه نیست و هرکس برای سوار شدن باید بلیط تهیه کند. البته افرادی سنگین وزن باید تنها سوار شوند.
  • امکان استفاده از این چتر ها برای کودکان وجود ندارد، مگر اینکه همراه والدین‌ شان باشند. کودک باید به سنی رسیده باشد که با قفل کردن محافظ، تهدیدی برای ایمنی او وجود نداشته باشد. همچنین زنان باردار و آنهایی که بیماری قلبی دارند مجاز به پاراسل‌ سواری نیستند.
  • برای جلوگیری از سوختگی باید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • هنگام خرید بلیط، نفری یک جلیقه و کلاه ایمنی به شما داده می‌شود. در صورت تمایل تنها یک عینک آفتابی، گوشی موبایل و مونوپاد سلفی با خود همراه داشته باشید. البته کلوپ تفریحی ازشما عکس برداری می کند و با پرداخت هزینه ای به شما می دهد.
  • حتما قبل ازتصمیم به انجام این تفریح، آب‌ وهوا را بررسی کنید. زیرا وقتی هوا طوفانی و دریا مواج و نامطمئن باشد، ممکن است قایق کنترل خود را از دست بدهد و نتواند حرکات چتر را مدیریت کند، به همین دلیل امکان استفاده از پاراسل وجود نخواهد داشت. 
  • در شرایط نامساعد آب و هوایی مبلغ بدون کسر جریمه برگردانده می شود.
  • ساعت مراجعه معمولا از ساعت ۱۰ الی ۱۷ است.
  • قیمت پاراسل در کیش و آژانس های تفریحی بصورت مصوب می باشد.
اگر به تفریحات آبی علاقه مند هستید مقالات ما در این زمینه مثل مرکز غواصی در کیش و تم پارک آبی اوشن را نیز می توانید مطالعه کنید.
لطفا تجربیات و نظریات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی