معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴ ق.ظ

کشتی آکواریم کیش چیست و کجاست؟

یکی از رایج ترین تفریحات در جزیره کیش که تقریبا همه ی گردشگران آن را تجربه می کنند، کشتی آکواریوم با کف و پنجره های شیشه ای است. این کشتی تفریحی به سمت سایت های سرشار از انواع ماهی و موجودات دریایی حرکت می کند و شما با سوار شدن بر این کشتی به همراه عزیزانتان می توانید انواع ماهی های کوچک و بزرگ و رنگارنگ، لاک پشت، سفره ماهی، خرچنگ ها، طوطیا، ستاره های دریایی، مرجان های زنده، گیاهان متنوع  و لحظات جذابی مثل شکار ماهی ها توسط دیگر موجودات، زندگی طبیعی موجودات زیر دریا و ... را از عمق 2.5 متری سطح دریا، با فاصله ی یک شیشه ببینید. تماشای انواع و اقسام آبزیان در آب های شفاف و نیلگون خلیج فارس از نزدیک ترین حد ممکن و تجربه آرامش وصف نشدنی روی آبهای خلیج فارس به علاوه برنامه های مفرح و سرگرم کننده و اجرای موزیک زنده، لحظات به یادماندنی و جذابی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 
 
کشتی آکواریوم کیش
 
کشتی آکواریوم کیش یکی از پربازدید ترین جاذبه های گردشگری است که هرساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی از آن دیدن می کنند. دیدن دنیای زیرآب بی شک تجربه شگفت انگیز و پرهیجانی خواهد بود، اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید کشتی آکواریوم کیش تفریح لذت بخش و جذابی برای شما خواهد بود که با سوار شدن برآنها هم می توانید به قسمت زیرین کشتی بروید و اعماق دریا را مشاهده کنید و هم می توانید به عرشه کشتی بروید و سواحل و مناظر دیدنی جزیره کیش را نظاره گر باشید.
 
مدت زمان گشت کشتی آکواریوم 1 ساعت و ساعت مراجعه از ساعت 10 تا 17 است. محل سوار شدن به کشتی آکواریوم، اسکله تفریحی بزرگ کیش است و از نظر گردشگران جزیره کشتی آکواریوم گردشگر، بهترین کشتی آکواریوم شناخته شده است. 
 
 
کشتی آکواریوم کیش
 
 

انواع کشتی آکواریم های کیش:

کشتی آکواریوم ستاره
کشتی آکواریوم گردشگر
کشتی آکواریوم طوطیا
کشتی آکواریوم سیمرغ
کشتی آکواریوم ستاره(فعال نیست)
 

امکاناتی که با خرید بلیط  کشتی آکواریوم خواهید داشت:

یک ساعت گشت دریایی
امکان استفاده از قسمت زیرین کشتی و مشاهده دنیای زیر آب
امکان استفاده از عرشه کشتی و مشاهده زیبایی های دریا
اجرای موزیک زنده
امکان استفاده از کافی شاپ
امکان استفاده از غرفه عکاسی
بیمه
  
اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید مقاله ما تحت عنوان راهنمای کامل سفر به کیش را می توانید بخوانید.
خوشحال می شویم اگر نظرات ارزشمند خود را در اینجا با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی